Bokningsvillkor

Avbokning skall ske senast sju (7) dagar innan bokad flyttstädning, därefter utgår 50 % av kostnaden på fakturans ursprungliga belopp för uppdraget (innan RUT-avdrag).

Vi behöver ett fullständigt personnummer för RUT-ansökan samt en anmärkningskontroll enligt vår boknings-policy.

Skulle vi av någon anledning få avslag på ansökan om RUT-avdraget mot Skatteverket, förbehåller vi oss rätten begära resterande summa från dig.

Fakturan skickas dagen efter slutfört uppdrag från Fortnox till angiven e-postadress.

Betalningsvillkor tio (10) dagar.

Tillkommande fasta kostnader:
Material / Resa / Fakturahantering: Totalt 249 kr.

Varför måste vi ta en fast kostnad ?
Skatteverket kan inte bedöma om kostnaden för material och resa är inbakad i priset för arbetskostnaden och måste därför specificeras på fakturan.

Vid betalning efter förfallodatum på fakturan tillkommer en påminnelseavgift på 60 kr.

Vår städgaranti innebär att om du, mot all förmodan, inte skulle vara nöjd med arbetet, kan du inom 14 dagar kontakta oss och vi kommer då ut kostnadsfritt och åtgärdar bristerna.

Observera att vi måste få möjlighet att åtgärda eventuella brister enligt vår städgaranti. Ingen ersättning utgår.

Boka flyttstädning »

boka flyttstädning, spara tid, flytta, städa, rent
boka flyttstädning, spara tid, flytta, städa, rent

Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Genom att fortsätta surfa godkänner du detta. Läs mer

OK